2011. augusztus 6., szombat

Pet Care

Állatgondozó:
Egész napos Betreung ezek az állatok (bármely) 4,50 (8 óra)
Half Betreung a kedvence (bármely) 2.00 (4 óra)

Betreung 2 hetes nyaralás

2 hét Betreung (60,50 €)
3 hét Betreung (66,50 €)
1 hónap Betreung (100.00 €)
Minden, ami ez a találkozó Verhandlungsbassis

Ön Abeiten.?
A kedvtelésből tartott állatok nem lehet egyedül.?
Nem tudják, mit kell tennie.?
vagy
Nem tudom, mi az állat, mert ő viselkedik vicces ötletek az oktatási szüksége van.?

Én itt vagyok.
Én 16 éves. Igen Azt hiszem, most már tudja, mit akarok egy 16 éves felnőtt már tanítani, vagy miért kell vigyázni az én állatokat?. Nőttem fel, az állatokkal Bin nap a gyermekkor. Nagybátyám kutyája tréner és megtanultam óta vielle. Miért költene pénzt soviell is ad az emberek, akik csinálják a kisebb és még tudatlan.
Szóval egyedül élnek, és egy kutya.

Ki akarnak, hogy nézek ki állataikat, vagy ad nekik tippeket, kérjük, jelezze e-mailen.
Üdvözlet

Fontos megjegyzés
Van engedélye szüleim valamint az Jungendamt hogy tudok csinálni.

Iratkozzon fel most.