2011. szeptember 30., péntek

Havas Henrik A bűnről és a bűnhődésről - Jelenlegi ára: 1 000 Ft

13 beszélgetés a rács mögött.
"1982-ben történt, 20 éves voltam... Én leköptem az egyik úriembert. Így történt... Abban az időben az önkéntes rendőrök képviselték a hatalmat, és amikor én ezt az embert leköptem, azonnal bezárták az étteremajtót, kivonult a rendőrség, és engem elvittek... Első fokon kilenc hónap fogházbüntetésre ítéltek, éppen annyira, amennyit az előzetesben leültem... Kezdtem ellenségévé válni a társadalomnak. Tudatosan... mert elkönyveltem magamban, hogy ha egy ilyen dologért engem a társadalom az ellenségének tekint, akkor azzá is válok... És ellenségévé is váltam a társadalomnak. " (Részlet a könyvből)


Jelenlegi ára: 1 000 Ft

Az aukció vége: 2011-10-03 13:18
. Havas Henrik A bűnről és a bűnhődésről - Jelenlegi ára: 1 000 Ft