2011. július 27., szerda

Computer Service Heubeck - IT-szolgáltatások minden fajtája

Computer Service Heubeck - IT-szolgáltatások mindenféle:
Hello.

Itt ajánlom a szolgáltatások informatikai szolgáltató.

'Ve Done a képzés területén, és én ezért tanultam szakember.

Szolgáltatások Ajánlott:

- Hardver
+ Vevoknek (Számítógép / Laptop / Notebook / Mobil / Perifériák)
+ Építőipar (Computer System)
+ Javítás (Számítógép / Laptop / Notebook / Mobil / Perifériák)
+ Razzia (Számítógép / Laptop / Notebook / Mobil / Perifériák)
+ Tok termelés (számítógép)
- Általános
+ Hálózati (üzleti / magán)
+ Beállítása az Internet-kapcsolat
+ Távirányító
+ Sürgősségi telefonszám
- Web Design
+ Honlap
+ Clan oldal
+ Tárhely / Domain

Én is kínál sok egyéb szolgáltatás! (Grafika / nyomtatás / szoftver, stb /)

Én szakosodott a konfigurációs és telepítési (építőipar) a high-end játék számítógépek komplett rendszerek (számítógép + perifériák).

Ezen a területen, azt igénybe és 9 éves tapasztalattal.

Szintén a javítás / frissítés és tisztítása számítógépek és notebookok is része a specializáció.

Nem lehet kötelező éjjel-nappal fel velem a kapcsolatot (telefonon / e-mail), és magyarázza el nekem, aggodalmaikat.

Segítek nekik a boldog,

Üdvözlettel, Axel Heubeck