2011. július 31., vasárnap

kézműves támogatásra van szükség?

kézműves támogatásra van szükség?:
Segítségre van szüksége kézműves?

.... Akkor jöttem, hogy jó helyen jár.

Én technikailag nagyon tehetséges és mehetsz a kezét.

Tehetek érted a következőket:

- Bútor épület
- Lay laminált
- Felújítási munkálatok, hogy
- Telepítse a különböző (képek, Gardienenstangen, polcok, lámpák, stb)
- Kábel csatornák lépés
- Segítség a kertben (frissen vágott fű kaszálás, sövények vágott fákat, stb)
- Segítség az áthelyezést
- Könnyen javítás
- Több megbízásokat, mint például a boltba, stb
(Van egy VW kombi bőséges tárhelyet)

és még sok más .... csak, hogy a kérését telefonon vagy e-mailben, és én megmondom, ha tudom teljesíteni a kérését.

Én vagyok a mobil és eszközök. Ha van valami a lakásban, vagy nem akarja, hogy én magával vinni a saját eszközök használata, minden gond nélkül.

Ami az én fizetési .... dolgozom kevesebbet óra fizetni Fix ár ... de ez azt jelenti, hogy mondja meg, mit és egyetértünk az árát. Egyes tevékenységek is mozog a óradíjjal ... fekszik ... attól függően, hogy a tevékenység a 10 -15 € / óra

Néhány adat rólam:

Én vagyok egy képzett építési mechanika és jelenleg a finommechanikai. Ami a kézműves vagyok top fitt, mint én közel a munka és a magánélet mindig minden történt magam.
Én egy barátságos fiatalember számíthatsz szavam. Dolgozom nagyon alaposan és lelkiismeretesen.

Ha már felkeltettük érdeklődését, örömmel várom, hogy megrendelés tőled. Kapcsolat e-mailben vagy telefonon rám.

Üdvözlet!