2011. augusztus 15., hétfő

Lemezlovas a szenvedély

Lemezlovas a szenvedély:
Akár esküvők, születésnapok, céges rendezvények ... vagy csak ... Érdekel minden alkalomra a megfelelő zene és a megfelelő fényt.

Rólam:
Tanítottam, mint egy biztosítási ügynök, amit régóta a pénzemet, és rengeteg tapasztalatot, különösen kérdésekben a párbeszéd marketing és megkönnyítése. Fél szervezett és már a tál, úgy valóban "éreztem" végig. Az első-osztályú pártrendszer vettem a pénzemmel ... 14 év visszaigazolást mert ment a zene csökönyös felfelé. Ma én vagyok a büszke tulajdonosa egy profi PA (Beschallungsanlgen), számítógép-vezérlésű világítási rendszerek / hatások, és a technológiai vásáron (mint zBGobo projektor). Én még magát a sok párt, mert csak azért én és a világ egy mega-fun ... Én vagyok a lemezlovas a szenvedély.